Alla inlägg den 26 december 2007

Av Göran Björklund - 26 december 2007 11:40

När han med ljusen och HON väl kom hem tidigt på julaftons morgon (efter besöket hos Bingolotto) verkade åtminstone han nöjd. Han hade vunnit påstod han. Nya lotter.

Efter några timmars sömn var cirkusen igång. All mat fram. Nytt vörtbröd skulle bakas. Yngste sonen hämtade äldste sonen som kom med ytterligare en HON, denna dock betydligt yngre.

Han med ljusen och de andra satt en bra stund framför TV:n. HON var i köket.

Sedan åt de, länge. Jag hade också en bra kväll. Flera marschaller igång. Jag gillar arrangemanget med att de förvarar en hel del av maten ute. Ger mig fri tillgång till gröten. Han med ljusen har gjort köttbullar som smakar kanel, de gillar jag. Deras urval av julöl kändes dock lite B. Tur att de också köpt must.  

Slapp jobba över huvudtaget - HON delade ut julklapparna! Utan någon större finess direkt. Betyg: 3 på en skala. HON behövde ingen mask noterade jag.

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Väder

Share this

Bookmark and Share

Översättning

Google Analytics


Ovido - Quiz & Flashcards