Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Göran Björklund - 8 januari 2008 21:41

Ni har säkert sett den. Den "lustiga" reklamfilmen som snurrar runt på nätet med joggaren som sväljer en fluga. Vi ser sedan när joggaren kommer hem, tar av sig kläderna och ut ur baken på honom ploppar flugan fram igen. There´s always a way out - är budskapet och prylen man vill sälja på oss är (givetvis) en GPS.


Är det det som är en GPS vill åtminstone jag inte ha någon :-)

Av Göran Björklund - 8 januari 2008 21:31

Bytte färgpatroner i min skrivare igår. Köpte nya på nätet.Original förstås. Till min stora glädje fick jag med en grön fotopåse från Miljöcentrum. Portot redan betalt. Det var bara att stoppa i de uttjänta patronerna och returnera dessa för återvinning. Smidigt och smärtfritt.

Det är så det måste fungera. Då kan man hysa lite hopp för framtiden när vardagsmiljöarbetet känns så rätt. All heder åt Ink Club och deras försäljning på nätet av skrivarpatroner. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Väder

Share this

Bookmark and Share

Översättning

Google Analytics


Ovido - Quiz & Flashcards