Alla inlägg den 30 april 2008

Av Göran Björklund - 30 april 2008 23:38

Västtrafik brukar ju få en hel del skit för sin trafik (eller kanske när de inte har trafik). Buss nr 100 är ett sådant exempel där det är befogat med kritik. Har själv åkt i fullsatta bussar med stående passagerare två lördagar de senaste tre veckorna. Mitt på blanka eftermiddagen. Till Göteborg.

Något som däremot fungerar alldeles utmärkt är registrering av periodkort på hemsidan. Jag lyckades med att tappa mitt kort häromdagen. På några minuter fick jag hjälp att spärra mitt tappade kort och kunde kvittera ut ett nytt kort med samma innehåll som det jag just slarvat bort. Allt detta tack vare att jag gjort mig det lilla omaket att registrera kortet på Västtrafiks hemsida.

Bra service tycker jag. Precis så enkelt och smidigt som man vill ha det. Äras den som äras bör.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Väder

Share this

Bookmark and Share

Översättning

Google Analytics


Ovido - Quiz & Flashcards