Alla inlägg den 28 december 2022

Av Göran Björklund - 28 december 2022 10:48

Lögnen (i ogenerade stora mängder dessutom) verkar vara det nya svarta och det är ett veritabelt mörker som öppnar sig. Tycks också tyvärr fungera, iaf på kort sikt.

”Uppgiften att han tagit examen i ekonomi och finans vid Baruch College stämmer inte alls, medger han.
-Jag har ingen examen från något högre lärosäte. Jag skäms och jag är ledsen att jag förskönade mitt cv.”

”Inför valet till kongressens ­representanthus beskrev sig Santos på sin hemsida som en erfaren ­investerare på Wall Street som ­också drivit en framgångsrik välgörenhetsorganisation för husdjur. Men Times-granskningen, som sedan verifierats av flera andra medier, visade att Santos tycktes ha hittat på stora delar av sitt förflutna.”

https://etidning.dn.se/shared/article/republikan-i-kongressen-erkanner-flera-logner-i-cv/5_ROZNXW

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Väder

Share this

Bookmark and Share

Översättning

Google Analytics


Ovido - Quiz & Flashcards